Υπηρεσίες Φυσικοθεραπείας

Υπηρεσίες Φυσικοθεραπείας | Φυσικοθεραπεία | Φυσικοθεραπευτήριο Γέρακα Your-PhsyioΣτο φυσικοθεραπευτήριο Your-Physiο, σε ένα σύγχρονα εξοπλισμένο χώρο, παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες φυσικοθεραπείας.

Οι υπηρεσίες φυσικοθεραπείας όπως δια των χειρών θεραπεία, μέθοδος ξηράς βελόνας, μυοπεριτονιακή απελευθέρωση με ειδικό εξοπλισμό, θεραπευτική άσκηση, έλεγχος πόνου, κλασσική φυσικοθεραπεία και νευρολογική αποκατάσταση θα βοηθήσουν στην άμεση αποθεραπεία και φυσική αποκατάσταση κάθε τραυματισμού ή πάθησης.

Manual Therapy (δια των χειρών θεραπεία)

Manual Therapy ή η δια των χειρών θεραπεία | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Το Manual Therapy ή η δια των χειρών θεραπεία είναι η χειροπρακτική εξειδίκευση των φυσικοθεραπευτών. Αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι της φυσικοθεραπευτικής πρακτικής και είναι θεσμοθετημένο από τον παγκόσμιο σύλλογο φυσικοθεραπείας (τμήμα IFOMPT). Η προσέγγιση του αφορά τη μηχανική διάγνωση και θεραπευτική αντιμετώπιση των μυοσκελετικών προβλημάτων.

Μάθε περισσότερα

Μέθοδος ξηράς βελόνας – Dry Needling (βελονισμός)

Βελονισμός - Μέθοδος ξηράς βελόνας Μέθοδος Ξηράς Βελόνας | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Η μέθοδος ξηράς βελόνας αποτελεί κατά μία έννοια τη δυτική μορφή του βελονισμού. Ενώ ο βελονισμός (acupuncture) αποτελεί μέρος της παραδοσιακής κινέζικης ιατρικής (TCM) και στηρίζεται σε ροή ενέργειας και σημεία μεσημβρινών, που χρησιμοποιούνται ανάλογα με την πάθηση, η ξηρά βελόνα αφορά ερεθισμό μυϊκών σημείων, τα οποία ταυτίζονται τοπογραφικά με βελονιστικά σημεία, με σκοπό τη μείωση του μυϊκού σπασμού και του πόνου.

Μυοπεριτονιακή απελευθέρωση

Μυοπεριτονιακή απελευθέρωση | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Η περιτονία αποτελεί ένα συνεχές τρισδιάστατο σύστημα στήριξης όλων των σωματικών δομών. Είναι ένα ινώδες ‘ύφασμα’, αποτελούμενο βασικά από κολλαγόνο, που αγκαλιάζει κάθε μυϊκή ίνα, κάθε νευρίδιο, κάθε αγγείο αλλά και συνολικά μύες, νεύρα, όργανα, εγκέφαλο, εσωτερικές και εξωτερικές δομές του σώματος μας.

Θεραπευτική Άσκηση

Θεραπευτική Άσκηση | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Η θεραπευτική άσκηση είναι ένα απαραίτητο και αναπόσπαστο κομμάτι της αποκατάστασης οποιασδήποτε μυοσκελετικής δυσλειτουργίας. Το πρόγραμμα ασκήσεων καθορίζεται από το φυσικοθεραπευτή εξατομικευμένα και εξελίσσεται σε ένταση, επαναλήψεις και μεσοδιαστήματα ανάπαυσης ανάλογα με την πάθηση και το στάδιο της.

Έλεγχος Πόνου

Έλεγχος Πόνου Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your PhysioΟ πόνος ως ορισμός και ως οντότητα έχει απασχολήσει διάφορες ειδικότητες και έχει διαφοροποιηθεί μέσα στη διάρκεια του χρόνου πολλές φορές. Η σύγχρονη αντίληψη είναι ότι ο πόνος αποτελεί μια δυσάρεστη αίσθηση από την οποία ο εμπλεκόμενος θέλει να αποσυρθεί.

Κλασσική φυσικοθεραπεία

Manual Therapy ή η δια των χειρών θεραπεία | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Στην κλασσική φυσικοθεραπεία χρησιμοποιούνται ειδικά ρεύματα αναλγησίας (TENS), ρεύματα ενδυνάμωσης, ρεύματα για απονευρωμένους μύες, αντιφλεγμονώδη ρεύματα και άλλες μορφές ρευμάτων. Επίσης στα θεραπευτικά φυσικά μέσα ανήκουν ο υπέρηχος, το λέιζερ, η διαθερμία, το δυνόλουτρο, τα θερμά και ψυχρά επιθέματα και άλλα φυσικά μέσα.

Νευρολογική Αποκατάσταση

Έλεγχος Πόνου Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your PhysioΜετά από ένα Αγγειακό Εγκεφαλικό Επεισόδιο, ο ασθενής συνήθως παρουσιάζει ποικίλου βαθμού ελλείμματα, ανάλογα με τον τύπο, την τοπογραφία και τη βαρύτητα του επεισοδίου. Ο φυσικοθεραπευτής συνεκτιμώντας τα παραπάνω και σε συνεργασία με τον ασθενή οργανώνει ένα πλάνο αποκατάστασης, βασισμένο σε συγκεκριμένες νευροεξελικτικές αρχές και θέτει στόχους, άμεσους και απώτερους.

Clinical Pilates

Manual Therapy ή η δια των χειρών θεραπεία | Φυσικοθεραπεία Γέρακα Your Physio

Το Clinical Pilates είναι η πλέον ασφαλής θεραπευτική άσκηση. Με βάση το ασκησιολόγιο και τη φιλοσοφία του Pilates, η μέθοδος απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης που χρειάζονται αποκατάσταση αλλά και πρόληψη τραυματισμών, βελτίωση συμπτωμάτων χρόνιων παθήσεων καθώς και τη βελτίωση της στάσης του σώματος.

Επικοινώνησε με την ομάδα Φυσικοθεραπείας Γέρακα

Κλείσε ραντεβού